Dolce & Gabbana The OneEau de Parfum för Kvinnor

5×
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum för Kvinnor
Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum för Kvinnor
75 ml
940,00kr

Kod: DOG0106 | I lager
1

Tillagd till kundkorgen

Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum för Kvinnor 75 ml
| 1 pcs | 940,00kr
En present till dig
Använd kod 15se i kundkorgen för att få 15% rabatt på alla parfymer. Rabatten går ej att använda på produkter på rea eller som är i utförsäljning
GLS (Schenker) - 4 dagar till södra delen av Sverige
torsdag 2019-11-21
UPS Air Mail
måndag 2019-11-18
  • Parfym beskrivning
  • Om märket
  • Recensioner

Parfym beskrivning Dolce & Gabbana The One
Komposition

Eau de Parfum Dolce & Gabbana The One The One för en naturlig skönhet, femininitet och elegans. Den perfekt uppmuntrar din naturliga charm och ger dig en naturlig sofistikerad utstrålning.

  • orientalisk doft
  • blommig doft
  • för en modern självsäker kvinna
  • till kvälls användning och speciella tillfällen

Komposition

Top notes
Bergamott, Litchi, Mandarin, Persika
Middle notes
Jasmin, Lilja, Liljekonvalj
Base notes
Bärnsten, Mysk, Plommon, Vanilj, Vetiver
Doftkategori
blommig, orientalisk

Om märket Dolce & Gabbana

I Dolce & Gabbanas skapelser döljer sig det typiska italienska temperamentet som är öppet, passionerat, självsäkert och lite hemlighetsfullt. År 1985 grundade designerna Domenico Dolce och Stefano Gabbana sitt märke som blandar personliga och iögonfallande linjer med provokativa och sexiga drag.

Även Dolce & Gabbanas parfymer kombinerar italiensk magi med sicilianska traditioner. Doftkompositionerna är tidlösa och är inte rädda för att vara lite extravaganta och excentriska, precis som medelhavsstilen är.

Dolce & Gabbana lanserade sin första parfym 1992. Än idag är den ikoniska klassikern Light Blue utan tvekan deras populäraste parfym och den är en självklarhet för kvinnor som älskar friska blommiga och fruktiga toner.

Recensioner Dolce & Gabbana The One

5.0
5
Visa utvärdering efter egendom
flacon utseende
doftens hållbarhet
intensitet
helhetsintryck