Rasasi Daarej for MenEau de Parfum för män

1×
Rasasi Daarej for Men Eau de Parfum för män
Rasasi Daarej for Men Eau de Parfum för män
100 ml
279,00kr

Kod: RSS0130 | I lager
1

Tillagd till kundkorgen

Rasasi Daarej for Men Eau de Parfum för män 100 ml
| 1 pcs | 279,00kr
En present till dig
Använd kod 15se i kundkorgen för att få 15% rabatt på alla parfymer. Rabatten går ej att använda på produkter på rea eller som är i utförsäljning
GLS (Schenker) - 4 dagar till södra delen av Sverige
torsdag 2019-11-21
UPS Air Mail
måndag 2019-11-18
  • Parfym beskrivning
  • Om märket
  • Recensioner

Parfym beskrivning Rasasi Daarej for Men
Komposition

Eau de Parfum Rasasi Daarej for Men är en dynamisk men mystisk doft som skapar en utomordentligt attraktiv aura runt dig.

  • aromatisk doft
  • för en individualistisk man
  • framför allt till kallt väder

Komposition

Top notes
Kardemumma, Kummin, Malört
Middle notes
Ros, Rot av iris
Base notes
Bärnsten, Mysk, Patchouli, Sandelträd, Tonkabönor, Vanilj
Doftkategori
kryddad, orientalisk

Om märket Rasasi

Upplev lyxiga parfymer från Dubai av märket Rasasi. För dig som älskar klassiska dofter från orienten men även för dig som föredrar en lättare och friskare komposition. Upptäck osedvanliga exotiska dofter.

Rasasi är ett familjeföretag grundat 1979. Grundaren Abdula Razzaka Kalsekaras vision var enkel – locka med kvalitet, personlighet och exklusivitet i varje Rasasi-parfym. Bland de orientaliska dofterna finner du Eau de Parfum Rasasi La Yuqawam vars version för kvinnor pulserar av sandelträ, delikat kanel och mysk. I versionen för män blandas ambra, läder och mocka med träiga toner.

Om du istället känner för något mer klassiskt kommer du att uppskatta doften Rasasi Blue Lady – som en färsk blombukett med en antydan av citrus. Du kommer att förtrollas av de fruktiga och blommiga tonerna i den sensuella Eau de Parfumen Rasasi Hawas for Her. Denna finns även i utförande för män med toner av ambra, bergamott och apelsinblomma.

Recensioner Rasasi Daarej for Men

5.0
1
Visa utvärdering efter egendom
flacon utseende
doftens hållbarhet
intensitet
helhetsintryck